Wednesday, October 24, 2012

"Onks tää räyhee vai kauhee?"







Kävin seuraavan keskustelun siskoni hyvin pikaisesti kirpputorilla, joka oli sulkeutumassa viiden minuutin kuluttua ja meilläkin oli jo kiire ruokakauppaan.

Minä: Onks tää räyhee vai kauhee?
P: Se voi olla räyhee, tai sitten se on kauhee.
Minä: Savolainen vastaus. Se on vaan 2 euroo, otan sen. Ei haittaa vaikka se oiskin kauhee kun se on niin halpa.

Valitettavasti olen niin taitava kamerankäyttäjä, että ainuttakaan kuvaa en ole saanut muutamaa niittipäällystettä uupuvasta liivistä niin, että se sattuisi olemaan minun päällä. En tosin tiedä ketä sellainen kuva juurikaan jaksaisi kiinnostaa. Minusta se on kuitenkin oikeastaan aika kiva vaateraasu, tykkään pikkunäpräilyistä. Olen ehkä mieleltäni vähän sellainen krumeluuriuteen taipuvainen.

No comments:

Post a Comment